top of page
Zoeken
  • Janine Lusink

Welkom



Hallo en welkom bij mijn allereerste blog! Hoe leuk is dat!


Allereerst een voorstel rondje....

Mijn naam is Janine en ik ben 37 jaar.

Getrouwd en mama van twee pubers.

En wonend in het oosten van het land.



Ik wil jullie graag meenemen in mijn reis van paniek naar epilepsie..

Ik weet nog maar heel erg kort dat ik Epilepsie heb en vind het dan ook belangrijk dat er meer bekendheid komt hiervoor.



Het begon 30 jaar geleden...

Ai dat klinkt mega lang geleden! Maar goed daar begon voor mij de zoektocht..

Ik heb dus 30 jaar gedacht dat ik last had van paniekaanvallen. Ben hiervoor dan ook bij alle mogelijke instanties geweest!

Ik heb er alles aan gedaan. Niks hielp leek het wel... Nou heb ik er wel veel van geleerd en ben erdoor sterker en positiever geworden. Maar het was een mega lange reis....


Nadat ik las over dezelfde soort verhalen leek het of ik FNS er in herkende. Om dit uit te zoeken, moest ik bij een neuroloog wat testen laten doen. Maar...


Sinds ik vorige maand bij een neuroloog ben geweest kwam er al erg snel EPILEPSIE uit!

Er gaat nog steeds een wereld voor mij open.. Onbekend terrein met veel vragen en veel nieuwe inzichten...


Ik wil dus graag meer bekendheid voor mensen die lijden aan paniekaanvallen en epilepsie.

Omdat het voor mij zo'n mega zoektocht was, wil ik mensen gaan helpen die in het zelfde schuitje zitten..

Maar ook meegeven: je ben niet alleen!

Alle aanvallen die ik heb bleken epileptische aanvallen te zijn geweest!

Ik heb dus jaren in onzekerheid geleefd en dat had niet gehoeven...


Gelukkig heb ik fijne steun om me heen en zie ik het zonnetje weer tevoorschijn komen!


Ken jij iemand met een zelfde soort verhaal? Of ben jij die iemand? Of vind je het domweg een interessant verhaal? Lees dan gezellig mee in mijn reis!


Bedankt voor het lezen en tot snel!

Liefs van Janine








102 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Epilepsie en nu?

Na allerlei onderzoeken krijg je het verlossende woord: Je hebt epilepsie! Ik ging naar het ziekenhuis voor heel iets anders! Ik heb toch paniekaanvallen? Ik had zelfs al een hele route uitgezet. Ik z

Triggers

Post: Blog2_Post
bottom of page